alla hjärtans dag.

Glad alla hjärtans dag eller vad man säger :).

Igår kväll så kom Jacob hit och vi satt och drev med massa i cam och bara över msn. HAHA, trodde helt ärligt att jag skulle dö, så jävla kul. Sen så såg vi på någon film så var halv bra, men den var sjuk som fan.
Sen så lekte vi med mammas pilat/gymnastikboll? hhaa ni vet en sån dära stor boll?
Sen så åkte han väl hem runt 3-4 nåting sådant, riktigt kul kväl blev det iallafall.

Imorse så blev jag väckt innan klockan 11 för att min hund skulle komma hit, och sen så somnade jag om rätt så fort och blev väckt nu utav mormor. HAHA, men nu hade jag tänkt att diska sen klä på mig och gå en promenad med hunden ner till mormor och vara där en stund och sedan åka och handla. Jag hoppas på att jag får geléhjärtan eller något, dom kan man ju spara så man kan ge till mamma när hon kommer hem.
Men nu ska jag gå och diska lite så att det åtminstonde är ljus ute när jag går.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0