why?

Har fått många frågor till varför jag har färgat mitt hår rosa så tänkte att jag kan säga det, Det började ju med att en tjej på parkskolan hade rosa hår för typ ett år sedan. Tyckte redan då att det var as snyggt, sen så såg jag Audrey kitching och hon hade också rosa hår och då blev det bara snyggare och ja.. Har alltid tyckt att "udda" färger har varit rätt så snygga, och sen så har jag testat så många olika hårfärger så tänkte att jag kan testa rosa. Jag menar skulle jag inte trivas i det så kan jag tvätta bort det, färga bort det osv. SÅ ja :) Men jag trivs verkligen i det så det är kanon bra, frid och vad man nu säger.

Vaknade iallafall för ett litet tag sedan, har ätit världens godaste mackor till frukost. HÖhöh, och nu ska jag snart börja med några frågor vi har till Teknik temat (vi har teknik temma den hära veckan som kommer) och läraren sa att dom hära frågorna kan vi göra innan så då är det lika bra att göra dom idag, jag menar.. det är söndag så har ändå inget annat för mig :)! fast först ska jag dammsuga. Så skriver sedan.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0