wakiewakie!

Vaknade för en stund sedan utav att min mami ringde och tyckte jag kunde vakna och diska.. men jag satt mig här med en halv liter mjölk och en bit kladdkaka och åt, men ska väl snart börja diska så min mami blir glad. JUSTE! måste kolla om jag har fått den.. japp det hade jag, mammas fd. skulle lägga kvitot på min dator i brevlådan så var tvungen att kuta och hämta den. Och nu sitter jag bara och väntar på att min mormor ska logga in på msn så jag kan fråga om mitt löshår har kommit! gosh :D, när min mami kommer hem så ska vi lämna in datorn,hämta ut körkortet och färgen, sen lär vi nog svänga förbi mormor och kika om löshåret har kommit. Sedan så vet jag inte alls vad jag ska göra ikväll, eller jo.. Har löshåret kommit så ska jag ju färga håret och fläta in löshåret men om det inte har kommit så vet jag inte. Får väl ta och hitta på nå :)! Ne nu ska jag äta frukost och göra smothie, ha en bra morgon så skriver jag senare.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0