ut och gå-

Var så fint väder när jag kom hem från min kusin så jag sa till Elin att vi kunde gå ut och gå och liksom prata lite, nu när hennes mamma bor i Gideå är ju hon där på loven och shiet så har inte hunnit träffa hon så mycket nu senaste tiden så vi har en del smaskigt att prata om så vi gick ut och gick med hunden min och gick runt vid hamnen och pratade, tror vi var ute ungefär en timme. Det blev lite kallt men tusan vad skönt det var, så kom nyss hem och ska snart he in lite balsam i håret så håret blir lite fräschare och inte ser lika slitet ut. Sedan så ska jag sitta här och sen så ska jag se på 50 dates och äte chips och choklad<3 mums! känner verkligen att jag behöver det efter allt just nu, köpte.. dumlechoklad och choklad med salmik innuti, as gott! Ne nu ska jag gå och he in lite balsam! :) Ha en bra kväll


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0