trötter

Jag kom hem runt 4, somnade 5-halv 6 och klev upp 11.. Dåligt med sömn denna helg kan jag ju säga, men roligt har jag haft! For till Julia och drack med några och helt plöstligt så skulle alla till västerhus där en kompis fyllde år, men jag orkade inte fara dit så ringde Tommy så åkte runt med han, sladdade osv. Hade kul, sjöng och dansade till fula låtar och ja. Sen så hade han någon kuppong sak typ.. "köp två mål och få en maxbox" Så Tommy och Marcus köpte mat och jag fick en barnbox :') Och en ritbok!! GAHA :D  Så ska sätta mig framför tv;n och rita i den snart, hahah. Undra vad man ska göra idag.. Kanske bara ta det lugnt och ta han om mig själv dag eller göra massor så man är trött sen? Annars tvinga någon att se på film med mig? Ja vi ser väl vad jag hittar på, nu så ska jag nog göra frukost och dricka te! Åh vad gott, har verkligen inte druckit te på länge. Måste även tilläga att det är soligt och skönt ute, me like. Ne nu pratar min mage alldes för högt, så ska kasta i mig lite mat så den blir tyst!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0