strålande sol.-

Sitter hör och väntar på att min billys ska bli klar, har fortfarande ingen mickro så värmer den i ugnen. Lika gott ;). Ute är det strålande sol så jag och Elin ska gå ner till hamnen, och jag ska lura med mig Jocke som är påväg till mig också. Då kan jag även ta med mig min voffs så han får en lite längre promenad idag :) Skönt som tusan är det ute!! Synd att det inte var sånt hära väder under lovet känner jag bara, menmen. En sak jag verkligen stör mig på nu när jag har färgat, det är lärarna, dom frågar hur det känns. Jag menar.. Det känns likadant som när jag är brunhårig,blond,orange,rödhårig? det har liksom ingen speciell kraft så jag känner något annat, haha. En lärare sa även att mitt hår har pratas mycket om i klasserna, ganska kul. Hoppas min billys är klar snart så jag kan slänga in bullar i ugnen och gotta mig efter maten med :') skit gott, det enda som saknas riktigt mycket nu det är en twister. Gosh, hade inte alls suttit fel kan jag ju säga! Och det som är så bra är att jag och Elin bor nära hamnen så vi kommer nog sitta där i en stordel av sommaren, det är ju hav så blir brunare där också. Vilket är ännu bättre! Ne nu ska jag sluta surra om min sommar och käka billys och se glad ut. Ha en bra dag så hörs vi senare


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0