städ

har hängt upp tvätt,dammsugat så mamma blir nog glad när hon kommer hem,hade även tänkt att göra middag men mamma hade redan bestämmt vad vi skulle äta så det gick lite dåligt med det. Kan göra det imorgon istället, nu sitter jag bara här och lyssnar på musik och har börjat på läxan! Känns bra att jag åtsminstonde gör denna söndag till något nyttigt, kanske ska göra en smothie sen.. Eller be mamma köpa frukter så vi kan göra fruktsallad? Båda låter enormt lockande.. Kanske dags att göra en ansiktsmask med, höhö. Ne nu ska jag fortsätta med läxan så den blir klar någongång så jag kan göra annat sedan :)! Tror även jag ska göra en "om jag vore.." ikväll eller ja efter jag har gjort läxan.


Känns iallafall som så ;)


Kommentarer
Postat av: Erik

Du kan få bli min hemmafru ;) Rawr! Ne skoja.. du passar jävligt bra i rosa färgen måste jag säga

2010-04-18 @ 19:29:53

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0