spyless.

Är så äckligt spyless på tekniktemat, ändå så har vi bara haft det en dag *.*'  Det som är drygast är att jag inte är med min klass, eftersom jag hade ingen att vara med och det var en i 9c som inte hade nån att vara med så då skulle jag vara med hon. Men självklart så var hon sjuk eller så sov hon idag, men tur som är så hade inte Anton nån att vara med så fick vara med honom. Fuskade lite med hehe (A) Förlåt maria om du läser detta, vi bytte bara legofrigur med några andra. Men fy vad mycket man lär sig utav det hära, visste inte ens vad en mekanism var innan.. HAHAH, aja.. Jag och Anton är iallafall på legofrigur 4 utav 4, känns skönt att ha gjort bort så många idag.  Och lärarna lät jätte osäkra på om vi ens skulle klara 2 per dag, just nu så väntar jag på att mamma min ska komma hem från gymmet så jag kan göra middag. Kyckling med nudlar sen ska jag göra någon sås med creme fraiche, kanske hälla i lite curry elelr söt sur sås. gott iallafall :'D Kommer kanske lägga upp en "hiss och diss" ikväll :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0