skor.

Gosh vad jag somnade fort igår, men skönt var det. For till skolan och hade musik första timmen, rappade nationalsången? hahaha lät förjävligt! Sen så ska man göra en egen rapp typ? haha jag och forza ska göra om en låt och översätta den till svenska osv. Så blire kanon! :D ahah kommer nog också låta förjävligt med skit samma, mamma hämtade iallafall mig efter skolan och vi for till skokanonen och kollade på skolavslutningsskor med hittade bara med nitar på :') Kanske blir dom ändå, vi får se. Och sen till strömsknallen och köpte ett nitbälte, sen for vi någon annanstans. Sen hem och jag har sett på lite simpsons och shiet, sitter just nu och väntar på att mamma ska göra tacopaj för jag är verkligen vrålhungrig! Sen ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske gårn eller vara med någon jag får se! Ne nu ska jag se lite på tv, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: nathalie

tack :) japp det gör jag!

2010-04-27 @ 07:56:10
URL: http://ccupcake.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0