skewl.

Blev lite strul med datorn igår och det är därför jag inte skrev några mera inlägg, sitter just nu i skolan och håller på med en bokrecension om "kort kjol" riktigt bra bok! Ska även göra "Om jag vore.." när jag kommer hem, slutar om en kvart om jag har tur. Så slipper jag typ vänta länge på bussen, ne nu ska jag fortsätta arbeta så jag har mindre att ändra ikväll :)! Ska även börja jobba lite med en extra uppgift som vi har fått, om man vill ha bättre betyg och så vi kan visa vad vi verkligen kan. Så ska göra det, kanske ska göra mat ikväll också.. överraska min mami lite, ja.. Vi ser väl, jag skriver iallafall när jag kommer hem :)!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0