skewl-

Kom hem från skolan för ett tag sedan, så nu sitter jag här vid datorn och poppar slipknot och har solen i ansikete. Gosh! Börjas verkligen kännas som sommar, hoppas inte det börjar snö igen bara *.*'
Kunde verkligen inte somna inatt och kände mig som en barnunge runt 3, min säng är oskön så då gick jag till mamma med kudde och täcke och bad hon hoppa in sen så somnade jag där, vaknade utav att mamma sa att min väckare ringde så gick in till mitt rum, stängde av larmet, och sov i min säng!! VAFAN1? haha, iallafall så missade jag bussen så min mami skjutsade mig till skolan, kändes inte så superduper jobbigt att skolan har börjat igen helt ärligt. Men det såg ungefär ut som om allas ögon skulle ploppa ut från skallen vilken sekund som helst, haha var lite kul faktiskt. En tjej vände sig om i trappen och bara stirrade, sen stod i kön vid cafeterian och stod och glodde mot mig så hade lust och fråga om det var fint, men jag valde att vara tyst! HAHA, men det är kul. Ne ska käka upp mina chips och hoppa runt här hemma och göra mat och sedan åka till gården! :) Puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0