Skeeewl

Har svenska just nu.. Snart haft det typ en timme, och ska ha det en till timme!? gah.. Iallafall så igår så orkade jag inte fara någonstans så Tommy kom hem till mig och vi såg på "the new guy" och pratade om när han hade gått i sömnen? 8)  Hhaha, ja.. Sjuka saker visssa gör när dom sover! Håller på att skriva om boken "kort kjol" ja.. Har nog inte så mycket att berätta, är lite små sur för jag försov mig imorse så jag var tvungen att ta moppen hit. Aja, Biffsås eller sånt idag? uh.. Tur vi bara har svenska i typ 2 timmar nu sen engelska och sedan så har vi ingen idrott så har språkval och sedan så slutar vi ;D AS skönt! Och ikväll så är det föräldrar möte, känns as drygt.. Aja ska börja jobba. Ha en bra dag :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0