party.

Gick som sagt till mammas kompis och åt mat osv. och efter en stund så kom Andre och hämtade mig, han köpte snus och sedan for vi till varvet där några personer befann sig i Julias hus, dom festade och görde "jag har aldrig" och sanning och kosekvens, hade kul fast jag var nykter! Efter en stund så försvann alla upp,ner,ut,in ja överallt. Medans jag höll på att somna i Andre's knä, sen helt plöstligt fick jag nå tuppjuck och gjorde allt möjligt bajs. Lite gymnastik på Julias hallgolv osv. HAHA, kul hade jag iallafall. Sen så kom Junior dit för att skjutsa hem mig och Andre, i Andres bil eftersom han hade drucke. Sen så skjutsade dom hem mig och jag kom nyss hem :)! Sitter här och väntar på mamma som kommer med chips snart :') Me verry happy! haha, ne jag är trött.. Godnatt


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0