pain in the asssssssssssss!

Jag har ont i arsle.. HAHA, jävla trästol som vi har till datastol alltså. Ändå så har jag bara suttit här 10min, bra där. Gjorde mat som sagt, blev skit god! Gosh, mästerkocken här. haha skoja, eh.. For till gårn, gjorde inget speciellt. Pratade med Tina, såg på hockey och hoppades på att få se 08orna mosade men icket.. Blir tyvär inge hiss och diss ikväll, men ska fundera över natten på vad jag vill hissa och vad jag vill dissa så gör jag en imorgon när jag kommer hem från skolan. Blir awesome dudes, eh.. Jag ska ta och dricka upp portellon som Jacob glömde här. och sen så ska jag se på film och sova, så jag kommer upp imorgon. Nog för att jag och Anton har kommit långt, men känns sjukt onödigt att försova sig osv. Så.. Godnatt!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0