ont..

En sak jag tänkte på imorse, dom som betalar skatten här i Sverige betalar som sagt Victoria och Daniels bröllop. Och nu kan man tydligen maila in till dom och skriva vad man ska ge dom i present så säger dom en dag man kan komma och lämna den? VAD I TUSAN ÄR DET HÄRA!?  Inte nog med att vi betalar skatt, utan nu ska vi ge dom presenter som dom kan köpa själv när dom är rika? ne fyfan.. Iallafall så har jag typ träningsvärk i smalbenen? om man ens kan ha det? ananrs så är det väl benhinnorna som spökar, så får nog ta det lugnt.. Imorgon så ska jag till Gideå till Elin direkt efter skolan, ska kolla om vi skulel äta middag hos hennes mammas kille och sedan hem till Elin och dricka vin och äta ost och kex, eller nehe!? nu ska vi inte det.. aja skit samma, nu ska jag iallafall klä på mig och sedan äta mat och ligga på spikmattan, min rygg behöver verkligen det.


Kommentarer
Postat av: blabla

Om du tänker efter så är det inte så farligt ^^ dom har typ en budget på 50 mille per år och skattebetalarna betalar typ... 6 kr per år per person ;P så sluta gnälla nu haha

2010-04-17 @ 10:30:49

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0