om jag vore..



* Bada i lera!
Tänk er att bara rulla runt i lera,chilla i leran osv. Och sen duschar någon utav er.
fast en sak är fult, grisar tycker egentligen inte om lera så mycket men vi männsikor
tror det och därför har det blivt så att alla grisar har lera i sin "hage".

* Äta mat!
Folk kommer med mat åt en, man slipper diska och laga maten! Så det är bara att äta i massor,
en tjock gris = ännu bättre gris! Så det är bara att äta på.

* Bli familjegris.
Bli en "familjegris" som Emil i lönneberga hade, annars lär man bli slaktad så ni får äta mig till jul..
Inte snällt, och uh.. äckligt.

* Lata mig.
Ligga och lata mig hela dagarna, inte motionera,städa eller ha någon som tjatar på en.
UNDERBART.

* Ha tävling med griskompisarna.
Ha en tävling med mina griskompisar om allt, t.ex. vem som luktar äckligast, gör störts bajshög osv.


Kommentarer
Postat av: Elin

HAAHAHAH! vad skön du är, gör mera sånna hära! T.ex. om du var en ko,en myra,en katt osv. Finns jätte många djur! Eller typ.. En jätte! :D

2010-04-18 @ 19:29:09

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0