nudlar

Mamma har som sagt åkt till mina kusiner och ska äta middag och shiet där, och jag hade totalt glömt att göra middag! hahah, så kokar nudlar just nu. Ovanligt att jag äter nudlar känner jag.. Eh vafan, det är gott :'D Undra om vi har soya? Jag kryddar alltid mina egna nudlar eftersom jag känner ändå inte om det är räksmak,biffsmak osv. Så då kryddar jag som själv så får man godare smak! :) Var nyss på parymode och nu så ska Jacob komma hit så ska umgås med han ikväll, så det blir inget party. Skönt på ett sätt, förut när Elin hade lägenheten i stan så blev det så att man drack ungefär varje helg med samma folk. Så inget blev liksom nytt, men nu har hon flyttat (men ska dock flytta tillbaka snart) så har jag nästan slutat dricka helt känns det som. Men när man väl drar på en fest så blir det "nytt", eftersom då är det inte samma folk,dricker inte samma sak, inte på samma ställe hela tiden osv. Och behöver inte hjälpa någon att städa efteråt hahah, för jag sov oftast hos Elin så jag hjälpte alltid till att städa, men är jag på en fest och det blir mycket kaos osv. Så hhjälper jag självklart. T.ex. på nyår då massa saker hade gått sönder så stannade jag kvar och hjälpa han vi var hos och städade, fick glas i fingret. haha Men det är en sak som folk borde göra, jag menar.. Ni kommer dit på fest och ni får ha kul och sedan så bråkar ni och förstör saker hos den? Då ska ni fan i mig hjälpa till också.. Aja ska gå och koka mina nudlar nu, eller haha.. Det kokar över just nu men aja.

 


Kommentarer
Postat av: Susse

Hej!

Snart kommer det tävlingar på bloggen där ma kan vinna sett med snygga dekorerade naglar, nageldekorationer m.m.

Så håll ögonen öppna ^^

2010-04-17 @ 20:02:30
URL: http://kawaiijewelry.blogg.se/
Postat av: FATMA | sångerska

Vad tycker du om att matcha chinos med klackar? :)

2010-04-17 @ 21:54:43
URL: http://fatmas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0