nanannaan?

Kom inte på någon passande rubrik, men iallafall så kom Jocke,William och Elin hit och Elin åt en massa mackor haha. Sedan så skulle vi gå ner till hamnen men då for William hem och åt,så vi andra gick ner dit. Blev skugga efter ett tag och sedan så blev det skugga och Elin kom på att hon var sugen på godis så vi gick upp till Hemköp och hon gick in och köpte godis sedan så blevb Jocke även sugen på godis så då gick han in och köpte. Jag och Elin gick och satt oss i stolen vid några hus, min hund blev glad utav att få en rätt så lång promenad och träffa massa massa personer. Sen så gick vi hit för dom var hungriga, men jag var inte hungrig så jag såg på tv och sen runt 7 så gjorde jag makaroner och korv, görrans! OCh Jocke for nyss så nu sitter jag här ensam och kollar vidare på lite klänningar. Men... Orkar inte skriva något mera. 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0