mys.

For till min kusin efter att jag hade varit på "knasiga kojan", kollade medans hon gjorde smörgås tårta och sedan gjorde vi även en liten bit till oss själva ;) Mums! Sen blev det färgning utav mitt hår och mitt löshår! Blev bra, så fuck u guys! Fast det rinner ju utav färg ju mera jag tvättar det. Sedan så sydde vi fast mitt löshår i mina flätor som hon hade gjort, och sen så kom min mami och hämtade mig. Vi åkte till konsum och köpte godis som NÅN åt upp!! Hahah, iallafall så for jag he moch städade mitt rum och shiet och sedan så kom jacob hit, vi såg på 2 filmer. KOmmer dock inte ihåg vad dom hette, sen så låg vi bara i sängen och fjantade på. Sen så lekte jag med hans "skåra" HAHAHAHA, alltså mellan "brösten". Det är så mysigt att ligga och dra fingrarna där mellna,gosh love it. Fick även massage, as skönt! HAHAH, orkade inte hitta massageolja så vi tog hudlotion. Funkade lika bra, och min rygg är skit mjuk nu, låg och blev masserad,lyssnade på slipknot och hade tända ljus (L) Så underbart, haha. Ne nu ska jag nog försöka sova så jag kan kliva upp rätt så tidigt imorgon -.-' Måste även fylla på med gratis sms, men godnatt! Hoppas ni har haft en bra kväll.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0