mys

Har myst hela kvällen, gick till Villa kiosken och köpte glass och dricka såg på tv,sett på film och myst. Jätte skönt kan jag ju säga, har även fått en fråga där någon undrade vad jag tycker om chinos och klackar. Och det beror på vad det är för klackar kan jag säga! Äre pumps så är det skit snyggt, men typ lårstövlar, elelr högre stövlar så går det inte. Min åsikt alltså! :) Annars så passar nästan allt chinos, eh.. hade inte mycket mera att berätta. Skulle bara svara på frågan så nu ska jag gå och sova, och drömma söta drömmar (eller nått). Men hoppas ni hade en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: NaglarOfc

Hej!



Vi har startat en hemsida/e-handel som heter www.naglarofc.se där vi säljer allt du kan tänkas behöva för att styla dina egna naglar. Vi säljer allt från nagellack till nagelpynt för låga priser. Så glöm nu inte att gå in där och beställa!





Många kramar



Lovisa & Nanna / NaglarOfc

2010-04-18 @ 13:20:23
URL: http://naglarofc.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0