mår illa som en gorilla!

Har kommit mig hem nu, men fytusan vad illa jag mår.. Ligger här och andas genom näsan för om jag öppnar munnen känns det som om spyan ska flyga ut bara, och äcklig känsla i magen.. UUH! hatar det här.
Jag och Ylwa-liiiiiiiiiiiiiiiiiiii hade kul, eller dcet var typ jag som roade henne. Lekte atrt jag gjorde videoblogg och kom från Lidingö, Ö-vik (stockholms syn på oss från övik typ), och från fittja, As kul! Ne nu måste jag försöka sova så jag får bort känslan..  

baby,i still miss u.


Kommentarer
Postat av: ylwawiie

men du ska fan göra riktig videoblogg ju, du besitter ju talangen kvinna! ;)

2010-04-02 @ 16:41:14
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0