mackor och mjölk

Sitter här framför datorn och äter mackor och halsar i mig mjölk, jag drack nästan aldrig mjölk förut och nu har jag börjat dricka jätte jätte mycket mjölk. Nästan som om jag vore gravid och hade dille på mjölk xD ska nog äta upp det hära sedan gå och se på en film och prata med Tina i telefonen, lite strul just nu.. men det ordnar sig gumman<3.  Skola imorgon.. så känner verkligen att jag borde sova, men som vanligt kommer jagtyp somna 2-3. Så otroligt drygt, men vad ska man göra åt saken? Jaja, nu ska jag sluta prata om mina sömnproblem och gå och lägga mig, eller ja.. försöka :3 först ska jag äta massa chips, hehe. GOdnatt! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0