lycklig x3000

Gosh, igår kväll blev jag så himla lycklig.. For till gårn efter att jag hade varit hos min farbror, var där en stund och spelade mariokart med Jacob och Ida osv. Sen så kom Andre så då åkte vi och skjutsade några, for till gårn och skulle hämta upp Tina, och även Ida. Skjutsade hem Tina, åkte runt till typ 2-halv 3 med Andre och sen så flyttade vi över till Tommy's bil och dunkade gammal fjortismusik och sjöng osv. Sen så for vi till Statiol norra, och vad står där?! JO EN SUPRA!!! Jag kan ju säga att jag fick ståtrosa, gosh.. Sen så hängde vi efter den på e4an, måste sett ganska dumt ut xD Han var inne på norra och vi hade ställt bilen just utanför hans bil och alla satt och glodde på supran, sen så for vi. Och gick in på norra, mötte honom där inne, gick ut och ställde oss bakom supran, haha. Hej stalker! Sen så stod det en annan skit snygg bil på norra, kommer dock inte ihåg vad den hette. Sen så for vi ner på hemköps parkeringen/max och då ser vi blå ljus och undrar vafan som har hänt. Då har ett par turkar hoppat ÖVER maxrondellen xD hahahahahah, sen hade oljeskiten lagt av så dom var tvungen att knuffa bilen, hahaha. Gánska roande kan jag ju säga iallafall :) Kom hem typ.. 4 eller så på morgonen, kom hem när mamma skulle upp till jobbet (Y) Kanon bra Karin, haha. Somnade kanske halv 5-5 och vaknade för en timme sedan, JÄTTE PIGG! :o vafan är det för fel!? ne nu ska jag gå och göra frukost, ha en bra dag!


Supra bil! Fast den vi såg hade svart huv och resten var rött.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0