less.

Gaha, nu kom den dära vanliga rubriken dit igen.. Vad vill den mig?! Aja, iallafall så har jag haft fredag hela dagen i huvudet och varit skit trött (som man är sista skoldagen) Så efter bilden frågade Ullis om kvi skulle gå och äta och jag insåg inte att jag hade lunch så satt och väntade typ precis innan matsalen stängde så kom jag på att jag hade lunch så då gick vi och åt. Efter skolan så for jag in till stan träffade Tina,Kina och Tinas lillasyster Tette. Åt mjukglass och glassa i solen idag igen!! haha, sen så gick jag och tina och köpte såpbubblor! :D Gah, kändes verkligen som om sommaren hade kommit då, blev otroligt glad och sen så gick jag hem när min kusin var klar på stan och vi fixade mitt löshår igen! Gah, sjukt skönt iallafall- Sedan så åkte jag till gårn, åt bullar :3 haha. Och nu ska jag börja göra lite läxa, så... Skriver imorgon! :)



bild på Kina och våran molikyl(?) bubbla! :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0