kurragömmaaaa

HAHAH, satt och gjorde klart läxan och sedan så kom Kp,Jacke och Nicklas och hämtade mig. For runt och sladdade i rondeller osv. As kul iallafall :') Tycker verkligen synd om er som är åkrädda, gah.. Ni missar ju livets höjdpunkt, när man sitter där i bilen och dragningskraften drar huvudet bakåt och kroppen slimmad mot sätet och man snurrar runt runt och vet att man kan träffa något när som helst. Gah! Så underbar känsla, iallfall så kom en bil med två tjejer och Kp hedde på hellyset och dom stannade upp och sedan körde dom så vi kom på att följa efter dom och helt plöstligt var vi före dom och dom jagade oss osv. hahaha, fyfan vad sjukt roligt man kan ha. "Det känns ungefär som på dagis eller ja när man var mindre, killarna jagar tjejerna och tvärtom" Sa Nicke, haha det stämde fan. Men då slog det mg.. VAD VAR JAG!? Var jag en tjej eller en kille i det läget? Eftersom jag satt i bilen med bara killar och jagade tjejerna och tjejerna jagade dom, men fick vara vad jag ville sa nicklas.. Kom fram till att jag kunde vara transa och sedan kunde jag lägga in en socke i byxan och säga med till gjord kill röst "Tjena brudar, kan ni inte komma och smeka lite? Jag vill bara leka ;)" hahaha.. Sjukt! Sen så hade max stängt när Jacob väl blev hungrig och då blev Nicklas sur, hahah. Sjuka kvällar säger jag bara, men man måste vara ung och leva livet innan man blir gammal. Jag menar.. Hur kul är det att inte ha något att se tillbaka till? ;D Ne nu ska jag gå och krypa i sängen så jag kan komma upp runt 10 imorgon.. Känns omöjligt, gah.. Måste bajsa nu om ni ville veta ;) Tjoho! Nattinatti


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0