honung!

Jag satt här och tänkte på att mitt hår har blivit så slitet nu med alla tusen blekningar, så jag googlade efter bra hårinpackningsskitsak! Och hittade en med honung, men den var inte lika bra som honung och balsam (man ska även värma det), men det var en som hade testat honung,balsam och click (glidmedel) och värmt det på plattan sen hett det i håret så jag bestämde mig för att testa den sista. gosh vad bra det var! Ni som har haft löshår osv. Tänk er precis när ni har fått hem det, så lent är mitt hår just nu! As kalas nice, honung och balsam är även bra för er med lockit hår! Tog även ett lagar honung i ansikte och det känns as lent och man får ett speciellt nytt lyster! Och nu hade jag tänkt att ta bort mitt gamla nagellack och sedan måla nytt och dricka c-vitamin sak? Och se på tv :)!  Men jag skriver senare ikväll eller när jag vaknar imorgon!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0