homework-

Gjort lite läxa, kommer tyvär inte så långt när man inte vet hur man ska skriva och kan inte ta hjälp utav mamma för hon har ju inte läst boken eller sett filmen.. Har as ont i min tunga!! Känns typ som om jag har bränt den, men har inte druckit nått varmt idag.. Eller jo kaffe men hade ont långt innan. Känns inte så bra, ska till pappa imorgon efter skolan och sedan så ska vi till min kusin och gratta honom. Kuligt, har ju blivit så man inte träffar släkten på pappas sida så ofta nu tyvär. Men blir nog kul, sen får jag väl be pappa skjutsa mig till gårn eller liknande så jag har nått att göra, sitter även och kollar på hårfärger. Ska ju färga om innan skolavslutningen så ska färga till typ en färg Audrey Kitching har/haft <33 Love på henne säger jag bara. Har tyvär inget intressant att säga, ska nog gå och dricka lite vatten och hoppas på att min huvudvärk försvinner. Som sagt så ska jag ju till pappa imorgon efter skolan så blir dåligt med inlägg imorgon tyvär! Ibland önskar jag att jag bloggade på devote så jag kunde tidinställa inlägg :) Eh.. Nu ska jag gå och drömma om sommar i våran kalla lägenhet. Ha en bra kväll!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0