home

Är hemma och jag lever! Skoja dock.. Har varit hemma sedan klockan 10 ikväll ungefär, jag och mamma for och hämtade ut förarbeviset till mopped shiet och sedan till onoff och skulle lämna in min dator eftersom skärmen är störd, hoppas att det går på garantin. Sen hämtade vi ut min rosa hårfärg, åkte hem och mamma for och hämtade det sista i gullänget och sedan så gick jag ut med Johanna och vi bestämde oss för att ta bussen till gullänget för att åka till Petra, sagt och gjort. En stund senare så kommer Dennis och Johan, sedan kommer Ob och dom spelar tecknet (alla utom jag och Johan). Efter en stund skulle Ob åka och jag och Johanna hade ingen annan skjuts hem så han skjutsade hem oss och sedan dess har jag suttit här..  Ätit glass och försökt komma på hur jag snabbast ska dö eftersom jag har haft så himla tråkigt, kom på iden att gå ut och gå och roa mig, men sedan kom jag på att vi hade glass i frysen så glass blev det! Sen åt jag taco chips, och nu har jag drucke en halv liter mjölk..

Jag och Ida sitter även och planerar något som vi borde göra i helgen, så vi ska kanske dra ihop några utav våra killar och ska se på film. Blir nog roligt, ska även till pappa min på torsdag och troligtvist sova över. Beror på hur jag känner medans jag är där. GOSH, jag är äckligt sugen på att gå och duscha nu.. Men min mamma sover och ska upp 4  så lite dålig ide kanske? Men tusan vad skönt det hade blivit.. Förresten så hade jag försökt att göra en videoblogg idag men batteriet i kameran dog.. Ne nu ska jag se på tv och fundera om jag ska duscha, Skriver imorgon eller senare ikväll!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0