home going.

Är hemma nu, känns otroligt skönt när man fick sluta tidigare ;) + tidig dag imorgon! Awesome, har provat klänningarna som jag har fått hem nu. Skolavslutningsklänningen föll mig inte precis i smaken.. Såg ungefär ut som om jag skulle dansa balett?! WTF! haha, aja, får väl se vad jag gör. Och på middagsklänningen syndes mina höfter jätte jätte väl :o as gay, nejmen avslutningsmiddagsklänningen älskar jag verkligen. Kanske beror på att det är nitnar på den och jag älskar nitar? Eller för att den är svart och jag använder typ nästan bara svarta klädeR? WHO knows?  Min hund kommer snart hit och jag är äckligt sugen på mjukglass så jag funderar på att ta voffsen och ta ut pengar och sedan gå och köpa mjukglass? Ja vi ser väl vad jag gör ;D båda sakerna känns iallafall sjukt lockande, eller så tar jag med mig min vän Caroline och käkar mjukglass? ja vi ser som sagt. Ska kolla om jag kanske hittar en annan klänning eller något sådant, så jag slipper känna mig obekväm. Hade det inte varit för volangerna hade jag använt den direkt menmen.. Ne! Ska prata lite med caroline nu ;D Ha en bra dag!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0