Hiss 'N' diss!


* Choklad - får nog vilken människa som helst på en gnutta bättre humör eller på andra tankar.
Våga testa nya smaker! Btw nya passion och chili är as god (äter just nu  :D)

* Kärlek - Det borde även vara med på dissar listan men när kärlek är bra så är det som toppen på snoppen. Nejmen.. Den glada,spralliga personen man blir, och alla dom dära kittlande fjärilarna i magen.. UNDERBART!

* Klackar - Inte nog med att man blir lång och ännu snyggare men om man har lite "grövre" lår så är det ett hett tips att använda högklackat, eftersom det får benen att se smalare ut! :) Ni som säger att ni nte kan gå i dom, gå runt i högklackat hemma så lär ni er.

* Roliga klipp/låtar på youtube - Är man är sur/ledsen/less osv. Så ska man verkligen söka på sjuka/fula/roliga klipp där, gosh. vet inte hur många gånger jag har blivit på bättre humör tack var det youtube.





* Folk som talar bakom ryggen på en!  T.ex. en tjej som sa att mitt hår blev skit snyggt osv, sen så hade en kompis att hon sa att det såg förjävligt ut. Visst fine att hon tycker så, men varför säger hon det till någon annan än till mig som det handlar om? Hade inte precis blivt sur osv. Alla har ju sin egna uppfattning.

* Hår! Tänk er typ.. En stor mans fot (typ.. storlek 45) och på tårna är det svarta hårstrån, och på foten med. Hur äckligt är inte det? Eller typ.. fulla ryggen med hår! UH :(

* FÖTTER!! finns absolut inget värre än fötter, synd att vi måste ha fötter.. skulle ha skärt av mina för länge sen annars.. Uh, jag hatar verkligen fötter och min jävla fotfobi. Jag mår illa bara jag tänker på fötter..

* Dåliga förlorare. - är nog en liten utav dålig förlorare utav min själv men jag kan iallafall dölja det.  Men dom som verkligen blir sur,arg,ledsen och börjar skrika och ser ut som om dom ska gråta vilken sekund som helst.. Jag menar.. du förlorade liksom inte ditt liv eller så? 8)












Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0