happyface!

GAAH, är så glad! hahah riktigt happyface har jag just nu kan jag ju säga, ni har typ /careface.. Men ändå!! En sa till mig att jag liknande audrey kitching!!! VET NI HUR UNDERBART DET ÄR ELLER!? HON ÄR SÅ JÄVLA SNYGGG GAAAAAH!! Jag dog seriöst av lycka. aah..

Iallafall så for min mamma till mina kusiner för ett tag sedan, men jag orkade inte följa med så jag stannade hemma. Skulle egentligen till Jacob och vara med några men har nog ingen skjuts så ligger nog hemma hela kvällen, skönt det med. Eller så kankse man ska kolla vad Andre gör, aja.. Jag ser väl vad jag ska göra. Egentligen skrev jag detta inlägg bara för att säga hur lycklig jag är över kommentaren, ´haha. Ska börja sminka mig och sedan kanske det ramlar in några kort :)! Eller så kollar jag om Elin vill komma hit och mysa, ja vi ser väl. Ne nu ska jag ta och fixa mig, fan! Jag har redan klätt på mig, kom på nu att jag måste smörja in mig, är så jävla torr. Aja, skitsamma :)! Ha en bra kväll! Vad ska ni göra ikväll? :D


Kommentarer
Postat av: parttyyyyyy

FESTAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

2010-04-18 @ 19:30:39

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0