happy face!

Har duschat och sminkat mig nu, så allt är på topp. Pappa kommer om 10min och ska hämta mig, känns faktiskt bra. Mamma sa att mormor hade pratat med ägaren till "knasiga kojan" (dom känner varandra sen långt tillbaka) och mormor undrade om hon behövde någon hjälp och sådant, och det behövde dom! Så ska dit ner imorgon eller likande och presentera(?)  mig så lät som om jag skulle få hjälpa till där osv. Så kanske man får en slant i fickan! Det känns ännu bättre kan jag ju lova. synd att min dator har gått sönder så kan inte skriva hos pappa i guess om inte jag lånar carolas dator eller liknande! :) Men nu så kommer pappa tydligen, lite tidigare än tänkt men ja. Skriver senare eller imorgon när jag kommer hem! Ha en bra dag så hörs vi senare.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0