HAHAHAHAHHA!!

Glömde säga en sak!! Igår efter mamma for och innan Jacob kom så gick jag runt och letade min katt i en timme, jag menar.. Vi bor i en lägenhet? Hur bra kan katten gömma sig? Lockade med matlådan (skakar man den så hon hör maten så kommer hon) men hon kom aldrig, så jag ringde mamma och var lite rädd och sen så gick jag till köket och där har vi ett skåp med sängkläder och jag stannade där för jag orkade inte gå och prata i telefonen och sen så skulel jag öppna dörren så öppnade och stängde den sen så höll jag den öppen ett tag och bam så kom min katt ur det skåpet XD Hade alltså inte sett när hon gick in skåpet och ja.. HAHHA, dog seriöst utav skratt..
Så¨kolla skåpen innan ni stänger igen dom XD

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0