god morgon!

Vaknade för ungefär en halvtimme sedan och nu sitter jag bara här som ett ufo och väntar på att en människa som liknar the grudge ska hoppa ut ur dataskärmen? Nej kankse inte riktigt så, men nästan iallafall! Sitter och väntar på att posten kommer någongång så jag kan se om jag har fått mitt löshår så jag kan färga mitt hår idag, gosh.. Hoppas verkligen på det! Ja senare idag så ska jag som sagt till pappa min och vara där och kanske sova där beroende på vad jag känner, lät kankse som om jag skulle vara med jacob också.. Eller som att Andre skulle komma förbi en sväng :). Så det blir nog bra det hörni! Har även slagit vad med en kompis att jag inte tänker ta kort på mitt hår när jag har färgat det sådärför kan jag ju be pappa eller någon annan göra det.. För då har ju inte JAG tagit kort på mig själv ;). Han är i fjälls, vill också till fjälls.. skulle vara så skönt, sitta där i en stuga med sina vänner/familjen, dricka någion öl,ut och köra skoter och sola! Hör ni inte hur underbart det låter eller? Ne ska tvätta bort sminket som jag hade igår och sedan ut och gå med min voffse som kom hit igår,  juste! Har hittat en klänning som jag mest troligt ska ha till avslutningsmiddagen (till och med mina mamma gillade den!!!) Awesome, hoppas verkligen att det blir den.
Skulle lägga in en bild på den men bilden vill inte..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0