glassígt.

Ska snart ta min hund och gå ner till kiosken under mig och köpa en glass, första glassen måste jag självklart passa på nu medans det är sol! Undra om man ska testa någon utav dom nya eller en vanlig twister? Vi ser väl ;) Åker inte till gideå ikväll  utan stannar hemma och umgås med Andre, mamam är även bjuden på grillar somewereeeeeeeeeee så jag ska följa med och äta grillar. Ser verkligen framemot det! :D Matte nationellan gick inte så bra, iallafall så.. har jag nog inget mera att säga :') ska kila ner nu medans solen är frame, är det någon svensk som har märkt att askmolnet har farit förbi? eller har det ens farit förbi ännu?  Dom som har beställt sina biljetter och ska utomlands? borde inte dom få sina gratis nu egentligen? hHAHA, aja ska sluta fundera över sånt dära. Ne nu ska jag kila neråt, så skriver jag senare!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0