getting reddydydyyyyy

Sitter här och har duschat,rakat benen osv. Gjort ansiktsmask, fixat mig och klätt på mig. Sitter här och dricket ett glas rött och funderar på vad man ska göra ikväll, ska nog till Julia en sväng och sedan får jag se vart kvällen slutar. Efter lite sanning och konka! HAHAH skoja ;) nejmen, jadu.. Vad som häönder ikväll är en bra fårga. Kanske ska flörta med någon utav mina körkortskompisar och kolla om man får åka senare ikväll. Sitter inte illa iallafall, så länge det är bra musik i bilen så trivs jag! Har laddat hem lite musik från youtube som jag ska lägga in i mobilen, spelat in en misslyckad sminkinlägg som tar slut typ medans jag prastar för batteriet var slut.. Så ja :D! Ska ladda upp den senare, ne ska nog gå och hitta på något och sedan göra mat åt mamma eftersom att mamma jobbar nu ihelgen så är det lika bra att ha mat klar när mamma kommer hem så är hon glad som är lärka eller något? Och då kan man få fram mycket :D Ne, men lägger upp sminkinlägget senare.


Kommentarer
Postat av: mami

Super tack för att du hade maten klar åt mami ;) Ja så mami inte blir ett lejon när hon kommer hem efter 13 tim jobb. :D Love U sweetheart!

2010-04-24 @ 19:58:13

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0