fruktsallad.

Har ätit en jätte god middag med mamma och mammas kompis, sen så drack vi kaffe och pratade och kollade på gamla kort, gosh! Vad liten och oförstörd man var, haha. Bebiskinderna och allt, gah. Sen så började jag hacka massa frukter och sen så åt vi fruktsallad och glass, haha.

Jag: Mamma vi skulle ha köpt vindruvor med!!
Mami: Jo jag tänkte på det men dom var så fula.
A: fula?! vadå? hur?hahahah..
Jag och mamma började as garva.
*efter en stund*
A: JAHA! dom var gamla eller så :D
HAHAH, smart där!


Gosh, har verkligen fått goda skratt ikväll känner jag. Började kolla på wallander som går på 4an, men kom inte in i filmen och den verkade vara rätt så långtråkig. Och ja.. Nu tror jag att jag ska borsta tänderna och se klart på Wallander eller se på nån annan film, ja.. Båda känns lockande :) Eh, nu ska jag sluta surra om allt och inger, är lite trött så. Eh, ne nu ska jag sova! Puss, hoppas ni får en bra dag på skolan imorgon 8)

JUSTE! jag har även bestämt min skolavslutningsklänning och avslutningsmiddags klänning.
Ska nog beställa dom ikväll eller till veckan! Blir as nice :'D


Idag medans jag städade.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0