Föräldrarmöte..

NU ÄR JAG ARG!! HADE SKRIVIT JÄTTE LÅNGT INLÄGG OCH BAH TJO I TROSAN SÅ VAR ALLT BORTA!? INGEN GLAD KARIN JUST NU KAN JAG SÄGA...

iallafall så kom jag nyss hem från föräldrarmötet, kändes lite onödigt att fara dit när jag visste allt redan. Vi ska till bergön på klassresan, singstar tjosan, kubbturnering osv. Blir nog kul, som sagt, det blir ju vad man gör det till! Inte för ni lär bry er så mycket om vad jag och min klass ska åka någonstans. haha, fick en mjukglass kompis efter att jag hade skrivit förra inlägget. Blev kalas glad, så kutade ner på staden med voffsen min och köpte mjukglass, sattr och glassa oss i solen (fattar ni? AS KUL KARIN).. Sen så träffade vi Tina och efter ett tag så följde jag med och träffade hennes låtsas mamma osv. Ska kanske vara med Tina på sista, dont know yet. Har inte bestämt ellt kolla runt riktigt mycket så ser var kvällen tar mig, har iallafall bestämmt att jag ska sova hos papa från torsdag till fredag. Men måste hem till mamma på kvällen eftersom jag ska upp och jobba dagen efter. Känns lite tungt, men karin fixar allt som sagt ;). Ne ska ta och kika på skolavslutningsklänningar nu eftersom jag inte tyckte om den jag hade beställt.. Gah, vill ha en svart klänning på skolavslutningen men nej. Kanske kan få mamma att köra lite motorcykel så jag får åka. Men lär inte gå.. Försökte få hon att köra den till föräldrarmötet också men icke sa nicke! (Eller.. var mamma som sa nej och inte någon nicke hehe..) Ne nu ska jag göra något nyttigt, kola på kläder :') haha, Ha en bra kväll så skriver jag nog senare! (gah detta blev typ hälften utav vad jag skrev först..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tkr du borde lägga in bilder i dina inlägg också^^

2010-04-27 @ 21:40:13

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0