downdowndown..upupupup.. swim!

Mamma skjutsade mig till skolan idag, hade  bara en riktig lektion kan man säga dom två andra såg vi på en film som var sjukt bra! Och sedan så hade vi hjärn och lungräddning efter lunchen, gick kanon bra! Hånglade med en docka för 10 tusen ;) RAWR! haha, sen så åkte jag in till stan med Jennie och Lisa, träffade Micha efter ett tag och vi gick runt och töntade oss som tusan. haha Men kul som satan var det kan jag lova. *håller för näsan och går nereåt* medans säger man "downdowndown" *simmar med händerna uppåt* medans man säger upupupup! sen så gjorde vi björn gustavsson dansen, vi gjorde mionwalk osv. As kul. och nu är jag hemma igen. håller på att packa eftersom att jag ska till pappa så fort jag har skrivit det hära, blir där tills imorgon :)! Skriver när jag kommer till pappa istället, ha en bra dag! :) 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0