död karin = en bra karin?

Till den anonyma som skrev att jag borde ha mera bilder i mina inlägg i know, i'm sorry. Men min kamera funkar inte, men försöker ta med bilder så ofta jag kan! Tyvärr blir det allt för sällan.. Ska skärpa mig! :D Kom precis hem från en långpromenad med mamma min, fy i ballen vad skönt det var! Men gosh.. En stund trodde jag verkligen att jag skulle dö, inte rört mig på länge (utom på idrotten då). Gick från mig (museet) upp mot park (uppförsbacke!) sen till salmostaden sen världens drygaste väg till Järved med fullt med uppförsbackar och shit. Sen så Från Järved och hem, gick hemmifrån runt 7-8 och kom hem nu så en bra promenad kan man ju säga att det var. Kanske lite väl mycket att börja med för en med dålig kondis och en latjävel! ahah, men det är mitt egna fel. Fick nå fnatt och fick för mig att jag ville ut och gå så frågade mamma, men nu har jag fått betalat för det.. GOSH vad jag är svettig. As mysigt ;) haha, nu har jag en räddare i nöden också en kompis sitter och skickar en massa in flames/slipknot låtar till mig så jag kan lägga in i mobilen<33 Tog bort alla mina låtar för jag villa få plats med mer videos och shit, men nu när jag har bestämt mig för att röra på mig oftare så kan det vara skönt att ha några låtar att lyssna på iallfall. Ne nu ska jag göra några situps och svalka av mig med en skön dusch. Sen ska jag nog krypa ner i sängen och se på film, lär somna gott ikväll och snabbt. Och skönt lär jag också sova! FAN vad bra det hära känns! :D Min firefox har typ damp så kan inte lägga in den dära vanliga "lots of love /k" så... Ha en bra kväll pusss och kram! ;D ska kanske sno mammas kamera imorgon eller idag och göra en videoblogg också? Vet att jag ALLTID säger så och det aldrig blir så, men är så ovan att prata framför kameran och jag kan verkligen inte vara seriös..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0