dating in the dark.

HAHA, så sjukt program måste jag verkligen säga. Menmen, väljer matt att ställe upp så gör man ;D Förstår inte hur man kan börja hålla på där i mörkret dock, men deras val :)! Har städat toaletten,duschat och sett på tv. Har verkligen inte haft någon ork till att göra något idag kan jag säga, eller ha målat om mina naglar till en blå/svart-färg. Ska alldes snart dricka te och se på tvn innan jag ska tvinga min själv ner i sängen så jag kommer upp imorgon, har ju utmaningen.. Gick inte så bra idag att göra den idag, inga speciella ideer har vi. Och om vi har dom så tycker vi dom suger och orkar typ inte göra dom. Känns skönt att ha pengar igen, kanske man ska gå och sola en sväng imorgon så man slipper vara likblek än, ne.. Nu ska jag göra lite nytta här hemma så min mamma blir glad när hon kommer hem (tycker hon borde ha varit hemma för ett tag sedan.. men vet inte) Aja! Skriver imorgon, ha en bra kväll!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0