dady-

Sitter i soffan hos min pappa just nu, allt är alldes tyst och mörkt. Är ensam vaken så det är nog inte så konstigt, har varit med Emelie och Belinda ikväll och efter en stund så kom Andre hit, vi såg på avatar.. Bra men samtidigt dålig, usch.. Blev less när den var så himla lång, just nu vill jag skriva en massa som jag vet att jag inte borde skriva tyvär. Så egentligen har jag inget att skriva, ville bara höra utav mig och visa att jag lever ännu och liknande. Ska snart ta fram täcke och kudde och lägga mig och sova här i soffan, ska nog försöka komma hem rätt så tidigt imorgon och hoppas på att löshåret har kommit.. Senare på kvällen så ska jag antagligen till gårn och träffa folk, känner att det behövs. Gosh vad jag längtar tills min dator är lagad, känns så konstigt nu utan min bärbara och utan alla filmer och bilder.. Menmen finns nog inget att göra åt den saken, ne nu ska jag ta och kika runt lite mera innan jag ska krypa till kojs, hoppas ni har haft en bra kväll.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0