dadi..dadi cool!

Sitter hos min pappa, just nu så befinner jag mig i köket med en trött liten unge som jag helt plöstligt fick ansvar över när Carola somnade och pappa var nere och fixade och donade i källaren. Så går lite tungt på läxfronten just nu.. Men känner verkligen hur jag vill bli klar med den så fort som möjligt så jag kan börja med en annan läxa. HAHAHHAHA! ungen kröp nyss som en katt på golvet! ;o Normalt, jappjapp!Sitter och dricker lite öl medans jag ska göra läxan, har kommit väldigt långt på den. Skönt, snart är den klar så jag kan börja med andra so läxan.. Gosh, känner bara hur jag dränker mig själv i alla läxor, menmen det blir bra tillslut! Imorgon kommer det tydligen massa folk hit så jag vet inte alls hur jag ska göra, ska iallfall börja dricka lite här hemma och sedan kanske bege mig till gullänget eller så stannar jag bara här.. Får se:)! Blir nog bra hur som helst. Ne ska forsätta med läxan så den är klar nångång så hanna kan få låna datorn. Skrivwer senare!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0