colooooorrrrr.

Färgar mitt hår.. IGEN! hoppas verkligen att mitt hår inte ramlar av.. hehhe iallafall så sög skolan idag, hade 3 lektioner bara.. Skulle ta 12 bussen men självklart har jävla bussarna lunch då så ringde pappa så han skjutsa mig till stan, gick och köpte hårfärg och nu sitter jag här och färgar :) Hoppas att det blir bra denna gång..och hoppas jag får hem mitt löshår och rosa hårfärgen snart!! GAH JAG KAN INTE VÄNTA!! VLL NUNU NU NUNU! eh.. Mamma kommer hem snart och ikväll så ska vi äta tacos, görrans! Sedan så vet jag inte alls vad jag ska göra ikväll, har lust att göra något.. Något galet och kul! men det händer ju tyvär inte allt för mycket i den hära alldes för lilla staden tyvär, har lust att dra nånstans under lovet.. Ne nu ska jag gå och tvätta ur färgen, ni får se sen :)!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0