citron vin?

For som sagt in till stan och köpte vin, men smultron vinet var slut så det blev äppelvin och citronvin. Nån som har smakat och vet att det är gott? Sitter just nu och dricker en öl och funderar på vad jag ska göra ikväll, om jag ska vara hemma och dricka med pappa och en massa folk som ska hit eller om jag ska fara på en fest i gullänget.. dont know what to do. Men vi ser väl vart jag far, lär iallafall dricka här hemma tills vi har ätit osv. Och sen så får vi ju se vad jag gör, vi ska ju basta och grilla lite ikväll och det känns verkligen kul att vara hemma med familjen här och umgås med massa folk som ska hit, sedan kanske ut och åka bil. Just nu så är min farbror här och dom står i köket och surrar en massa om sprit eftersom jag ska dricka haha, aja. Min familj är som den är men nog fan älskar jag den för det. Älskar dom verkligen, och har saknat dom har jag kännt. Så det är skönt att vara här ikväll. och jag hoppas även att Hanna ska vara hemma ikväll så får vi umgås lite, kolla in hennes blogg med ;D Ne nu ska jag joina resten utav familjen och invänta dom andra och sminka mig. Ha en riktigt bra kväll och drick inte för mycket!


Ge mig hion... gah :(


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0