chirre

Vaknade nyss, eller.. Vakande först 6 imorse och lkunde inte somna om.. Så la och tänkte en massa, och sedan så vaknade jag runt 10?! och kunde inte soman om denna gång heller.. La nog vaken en timme och nu vaknade jag igen, gosh.. Jag brukar bara vakna tidigt om jag har drucke ;o Helt knas, ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra. Kanske är med Andre igen elelr så kanske jag är med Jacob, ja vi får väl se :) Sitter är och funderar för massor medans jag äter chips och dricker saft, bra morgon helt enkelt! Mamma ligger i soffan och sover, hon är nog bakis i guess.. Ne nu ska jag försöka hitta nå frukost, elelr så fortsätter jag att äta chips och chillar här ch fundera på vad jag ska göra ikväll! :) Ha en bra dag


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0