ÄNTLIGEN!!1

är ås jävla lycklig så jag bara vill skriva med caps så ni ska förstå ungefär, med tekniktemat är slut så nu är det färdigbyggt med lego!! SÅ JÄVLA GLAD! finns nog ingen gladare än jag just nu, fast har fortfarande massa tankar.. Dock inte kring lego men om annat, om gymnasiet.. Om det är värt att gå iv och bygga på allt och sedan gå frisör med 95orna, eh vafan! Jag ser väl hur jag känner, ska snart tvinga min mamma göra våfflor till mig, sen så ska jag gå ner på stan och ta ut pengar, köpa choklad och sedan åka till gårn! Känner att jag måste rensa mina tankar och vara bland folk som får mig glad, iställer för att sitta hemma och tänka en massa. Ne.. Ska se på tv nu så skriver senare½


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0