utlåst.

Var som sagt på parken här i örnsköldsvik igår,
här i nian så har alla nior dans på parken tillsamans.
Det gick mycket bättre och var mycket roligare än vad jag
hade trott, men dock märkte jag att jag inte borde ha farit.
Är sjuk fortfarande och det blev ju inte speciellt bättre utav
att dansa ungefär hela kväll,hålla igång och sånt som jag inte har
gjort på ca. en vecka. Fick maxmat utav mor min sedan,gott som alltid.
Sedan så gick jag ut med hunden min,tappade min pierci
Skolan idag sög som vanligt, hade idrott idag men var inte med
pga. att jag är sjuk. Så gick en lite promenad med Johanna,
svängde förbi mig och skulle kolla på kissen min.
Men då hittade jag hon typ inte,haha jadu..
Mor min for till Umeå idag, och glömde hänga ut min nyckel.
Så var utlåst drygt en timme, lyckades somna på soffan vi har på altanen.
Det var jäääävligt skönt kan jag ju säga,så nu sitter jag här och väntar på mat..
Mor min köpte även Glass och Coca cola på affären åt mig :).
Ska gå och duscha, sedan äta,sminka mig lite,åka och uppvakta mammas kusin som har gift sig,


Vi hörs senare eller imorgon!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0