ute

Jag var i Björna idag och firade mammas killes mamma,
det var sådär.. drygt med alla kärringar bara.
Sen så for vi hem och köpte godis och sånt,
satt mig vid datorn sedan så for mamma och hennes kille ut.
For till miche i sund, och sedan så började vi traska in till stan.
Tommy kom med epan och hämtade upp oss,
vi tog en liten sladd i rondellen ;) hahah.
Höll på att ramla ut ur fönstret, men kul vare iaf!
Sedan så for vi till Elin (ovanligt :D)
haha jadu,  sen så sitter vi här.
Hon har sin söta hund vera här, finns inte så mycket att göra.
Alla är förkyld utom Tommy så vi hade tänkt att smitta honom.
Finns nog inte så mycket mer att säga..
Min läpp har åkt ner nu, alltså den är inte lika uppsvullen! :)
lägger nog upp en bild sedan på den, eller så lägger jag upp en efter jag har bytt stav.
Det ska bli en liten stav,alltså det blir ju bara kulorna som kommer att synas.
Blir jävligt bra, jag är jävligt nöjd med min nya hårfärg och piercingen.
Jag trivs väldigt bra i det också. haha roligt inlägg..
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, och jag orkar inte riktigt göra om min hedder.
Det kommer nog någon dag,annars anlitar jag någon ;) haha.
Tycker ni ska slänga in en kommentar eller skriva någonstans om vad ni tycker jag borde skriva mer om.
T,ex. Dagens tips,sminktips,kläderstips(?),hiss och diss. ja massa sånna saker!
DEt är ju roligare att läsa en blogg där det är saker som ni vill läsa,
som ni har varit med och bestämt vad som ska stå där.
Som sagt bara att slänga en kommentar/höra av er på annat sätt.
Ska gå och vara social med mina vänner igen.
Skriver när jag kommer hem eller imorgon.

Är förkyld nu, min feber är borta.
men när jag hostar så smakar det blod och är typ nära och spy.
och är skit snorig. ibland kan jga typ inte andas genom munnen (Y)


Ha en bra kväll,sista kvällen ni kan ösa på ;)! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0