tjejkväll

Var i skolan som vanligt,fick en liten konstig väckning imorse!
Mamma är alltid på jobbet när jag ska kliva upp så hon brukar ringa mig,
imorse hade hon sovmorgon utan att hon hade sagt det till mig.
Så halv 8 kom hon upp till mitt rum och ska att jag skulle kliva upp,
svarade ju och ja sånt. Men när hon gick ner för trappen så började
jag fundera på om jag drömde,vad gjorde mamma med i min dröm?
varför såg hon så verklig ut? vafan gör jag vaken nu!?
sen somnade jag om, haha. ja är nog inte helt vaken på morgonen.
Ikväll så öppnar Gina tricot här i Örnsköldsvik kl.18.00!
Då har vi även tjejkväll (rabatt på tjejkläder och sådant!)
Jag har tänkt på att det är fan dumt ändå att vi har tjejkväll, vi har väl inget för killar?
aja.. Fixade klar min hk läxa nyss! gjorde bara till vg,men det borde räcka
Hade musik idag,det var sådär. Håller på med musikhistoria så spelar nå gammal låt just nu?
den suger som fan! och han spelade in idag,lät säkert bra..

HAHAH! sprang nyss runt i huset och jagade min katt som hade tagit ett par sockar från klas rum.
måste nog ha sett fult ut.
Ska nog försöka få mamma att fara in på tjejkvällen med mig,
kan ju försöka få några grejer iaf :)!
ska kolla runt lite nu!

Ha en bra kväll! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0